Osebnostni razvoj: Najprej razmisli, šele nato kopiraj
Nekateri s(m)o zelo navdušeni, če le lahko prevzamemo kakšno novo marketinško orodje, tehniko ali zgolj pristop na trgu.
Prepričani smo, da nas bodo tako ljudje lahko še bolje prepoznali in še bolje razumeli našo dodano vrednost na trgu.
Vendar velja biti previden.
Bodimo pozorni, če je nova „fensi-šmensi“ sosedova marketinška strategija res primerna tudi za naše podjetje oz. našo dejavnost.
Predvsem se moramo vprašati tri pomembna vprašanja:
1. Feniks:
Ali lahko moj izdelek/storitev predstavim v novi niši?
Ali lahko svoj izdelke ponovni obudim v življenje? Pomislimo na „zastarele“ vinilne plošče. Danes so ljudje pripravljeni plačati pravo malo bogastvo za te plošče.
2. Dediščina:
Katere opuščene marketinške tehnike, orodja ali strategije lahko uporabim v teh časih?
Mnogokrat obstaja dober razlog, da se posamezne strategije opustijo. Včasih pa razlogi za opustitev niso ravno tako jasni, kot se zdi na prvi pogled.
3. Dve strani kovanca:
Ali naj naredim ravno obratno od tega, kar počnejo drugi?
Če npr. konkurenca na veliko oglašuje v masovnih medijih, razmislimo o posebej prirejenem osebnem oglaševanju za naše najbolj zveste stranke.
Edvard Kadič
Vir Foto: Pexels